Kısa saçlı kadınların duymaktan bıktıkları

Kısa saça sahip olmanın belki de en kötü tarafı insanların sürekli olarak saçının uzunluğuna verdiği tepkilerdir. Ama bu kimsenin suçu değil. Sadece toplumsal olarak kadının uzun saçlı olması gerektiği bir damga gibi yapışmıştır biz kadınlara.

‘Uzun saçlarını özlemiyor musun?’ 

Halbuki insanlar saçlarını bazen daha rahat kullandıkları için kısa kestirirler. Ayrıca biz bu hayatta birçok şeyi özlüyoruz ve bu özlediklerimiz onlara ihtiyacımızın olduğunu göstermiyor.

‘Saçlarını böyle kısa kestirdiğin için çok cesursun.’ 

Sadece saç, sadece saç kesimi ve bir stil. Kısa saçların var diye bir şeyleri riske atmış değilsin. İnsanların biraz rahatlamaları lazım.

‘Saçların kısa olduğu için çok şanslısın.’ 

Şans mı? Milyon lira kazanmak şanslı olduğunu gösterir, saçlarını kısa kestirmek değil. Saç kestirmek tercih meselesidir ve bu tercih istenildiği zaman değiştirilebilir.

‘Ne zaman uzatacaksın bu güzelim saçları?’ 

Ben saçlarımı kestirdim ve buna bir son kullanma tarihi koymadım. Evet, geri uzayacaklar ama istediğim zaman tekrardan kestirebilirim…

‘O güzelim saçlarını nasıl kestirebildin?’ 

Çok basit, benim saçımı kesmek için kolları açık bekleyen birçok kuaför vardı ve birine gittim kestirdim. Benim saçım benim tercihim 🙂

‘(sevgilinin ismi) ne düşünüyor?’ 

Tabiki de sevgilinin ne düşündüğü önemli senin için, ama sen kimseden onay istemedin ve böyle bir şeye de ihtiyacın yok.

Sen her halinle güzelsin ❤ FRAPANY

 

Yorum bırakın